csoki

Elveim ellenére: Nussknacker – mogyorós tejcsokoládé

nussknacker
Elveim ellenére, mert hát mégiscsak gagyi. De nagyon is finom. Na jó, mégse olyan gagyi. Az Aldi saját márkája, vagyis a Choceur egyik gyermeke.
Mint az összetevők listáján látszik, jóval több benne a mogyoró, mint a csoki, és tényleg, inkább csokis mogyoró, mint mogyorós csoki, de tök jó :) Érdekes-érdemes megfigyelni, hogy az ilyen low-end tejcsokoládék szinte mind teljes tejporral tolják (a mániám…), míg ott a PresztízsMilka a maga műanyagízével… Na mindegy. Ez a csokoládé tényleg finom, és a csoki-mogyoró arány miatt baromi gyorsan fogy, nem telít, nem nehéz elrágni, mint egy tömör csokitáblát, nagyon veszélyes. Még jó, hogy olcsó… ;D

A csomagolása kicsitnagyon instabil, a kartondobozban egy lezáratlan nejlon vigyáz a csokira, ami viszont könnyen szétnyílik, tehát vigyázzunk, hogy ne bújjon ki a tábla a bőréből. Amúgy a tábla tök aranyos, a képen is látszik, hogy domború kockákra van osztva (soronként négyre), nem tudom, miért, de aranyos és kész. A dobozba úgy van belerakva, hogy a popsija néz ki az ablakon.

Ár: 200-250már 270, hüpp Ft/100 g (Aldiban és diszkontokban kapható)
Összetevők: cukor, mogyoró (27%), teljes tejpor (15,3%), kakaóvaj, kakaómassza, írópor (ezt a magyar címkéről nemes egyszerűséggel lehagyták), tejcukor, emulgeátor: szójalecitin, aroma.

Elveim ellenére: Nussknacker – mogyorós tejcsokoládé” bejegyzéshez 2 hozzászólás

  1. Végre egy csoki ami csoki ízű! Milka ? Boci ? Nem tudom megenni őket. Életem párja kedveskedni szeretne hoz nekem csokit, márkának elismerteket, látja rajtam a csalódottságot, és ha neki adom , hogy kóstolja meg milyen rossz -elszomorodik, hogy nem tudott nekem finomsággal kedveskedni. A kilóknak nem hiányzik, de jobb mint egyéb káros szenvedély. Legutóbbi kudarc Boci! ehetetlen! esetben azt mondta vegyek magamnak ami ízlik -és megsértődött.(. HIHI! vettem! Isteni csoki!- lágyan olvad, nem tapad össze a szám miközben eszegetem. Köszönöm neked ALDI! Véletlenül akadtam rá. Mutatós csomagolás kedvező ár.Most már csak azon aggódom el ne rontsák ezt is! Ezzel egy időben írok a Bocisoknak kóstolják meg- tán eszükbe jut ilyen a csoki!

    1. Az étcsokis Nussknacker még finomabb, és “diétás”. Én is Gombóc Artúr vagyok, fél tábla naponta, de a mérleg nem mutatja, ha este eszem meg.(Csak ezt). Egy fél táblát lehet órákig enni, mogyorókat egyenként.
      Gyuri

Hozzászólás