csoki

Lindt Pistache – pisztáciás-mandulakrémes tejcsokoládé

lindt pistache pisztácia
Hüm. Igazából még nem illene véleményt írnom róla, mert még csak egy kockát ettem meg, de most ilyen kedvem van, aztán majd kiegészítem.
Ő abba a sorozatba tartozik, amelyikbe a cseresznyés, amiről már írtam, csak ennek persze nem folyik a tölteléke, szerencsére. De ugyanolyan duci, meg kevés kockára osztott (na jó, annyira nem is), meg egyébként is. Elvileg mandulakrém van benne, de ha nem tudnám, hogy annak szánták, nem jöttem volna rá. Olyan fura íze van. Persze lehet, hogy romlott… Ehe. Volt egy valószínűleg limitált, hasonló tábla is amúgy, abban is egész pisztáciák voltak, csak a krém valami vaníliás-sáfrányos verzió volt, az jobban ízlett. Ezzel még barátkoznom kell. Amúgy tényleg egész pisztáciaszemek vannak minden egyes kockában (már ha az kocka…), de esküszöm, hogy ebben még a pisztácia is fura ízű. Na mindegy, kóstolok belőle még, hátha tudok valami normális véleményt is alkotni róla… Magát a csokoládét már nem jellemzem sokadszor is, az ugyanolyan, mint a legtöbb Lindt. Meg úgyis vékony réteg, ropog, blabla.

Round Two: Nem, még mindig nem. Valami nem stimmel azzal a mandulakrémmel. Nem tudom hova tenni magamban az ízét, sajnos. Állagra amúgy kellemes, nem túl édes, könnyen olvad. Talán, talán, talán egy nagyon kicsi mandulát érzek benne, de összességében fogalmam nincs, mi ez és mitől van olyan íze, amivel még nem találkoztam sehol, pedig ettem már fura dolgokat. Na mindegy… Azért elfogy. Kóstoljátok nyugodtan, hátha tényleg csak romlott az enyém.

Amúgy a csomagolása szép, nem látszik a képen, hogy a két végén az ezüst részen domború kacskaringók vannak. Meg persze van benne egy kartonlap, hogy ne törjenek be a dómok.

Ár: mittudomén. sok. akciósan vettem…
Összetevők: cukor, kakaóvaj, növényi zsiradék, teljes tejpor, sovány tejpor, kakaómassza, pisztácia (5%), tejcukor, mandula (1,5%), emulgeátor: szójalecitin, árpamaláta-kivonat, mogyoró*, aroma.
* érdekes, a magyar címkén a mogyoróból glükózszirup lett, és rákerült egy nyomokbanmogyoróttartalmazhat megjegyzés… ehhheehhe, hát nem mindegy.