csoki

RITTER SPORT Schokocreme – csokoládékrémmel (43%) és rizspehellyel (2,8%) töltött tejszínes csokoládé

ritter schokocreme
Nem tudtam megállni. Ott a rengeteg óriás tábla, állnak halomban… Sosem volt még ilyen… Először csak nézegettem őket, meg egy párszor visszafordultam újból rájuk nézni, de nem vettem. Két nap múlva visszamentem értük. Mentségemre szóljon, csak kettőt vettem meg a hatból. Rossz vagyok, na. Tudom.

Igazából szerintem semmi extra ez a tábla, viszont baromi gyorsan el lehetne fogyasztani, ha nem tartana vissza a tény, hogy nagy valószínűséggel megint begörcsölne a gyomrom. Így hát beosztom. Az, hogy tejszínes a csokoládé, különösebben nem érződik, végülis annyira sokat nem számít, hogy tejpor van valamiben vagy tejszínpor. Meg szokás szerint a tölteléké a főszerep, amiben szintén nincs semmi extra, de finom ;D Krémesnek krémes. A rizspehelynél nem a szokásos rizses csokikra kell gondolni, ebben nagyon apró darabkák vannak csak, és ahogy rágjuk a csokit, inkább érződik keksznek a rizs, viszont a végén a szájban maradó részecskéi a csoki elolvadása után már felismerhetően rizspehely-ízűek. Szerencsére ennek a mondatnak nem volt értelme.
Összességében érdemes a gyűjteménybe egy ilyet is szerezni, amíg van. Csoki, finom, mi kell még? Még ha nem is nagyon emlékezetes…

Amúgy mostmár legalább tudom, hogy ezek a nagy táblák 6×6 kockásak, és mivel nincs jobb dolgom, le is mértem, hogy 13,5×13,5 cm-esek (plusz a csomagolás). Háh. Mondjuk ez már nem az a híres zsebformátum, de ha valakinek van ekkora zsebe, akkor jól járt.

Ár: 799 Ft/ 250 g
Összetevők: cukor, növényi zsiradék, tejszínpor, kakaómassza (11,7%), kakaóvaj, tejcukor, sovány tejpor, rizsliszt (2,1%), édes tejsavópor, vajzsír, emulgeátor: szójalecitin, zsírsavak mono- és digliceridjei, természetes aroma, árpamaláta, só.