csoki

First Nice Royal Clouds – citromízű pillecukor tejcsokoládéban

Pille?!
Az én számban?!
Igen, mert ez nem olyan pille. Heheee.

first nice royal clouds

Ezt is nagyon régen kinéztem már magamnak, de alapjáraton 899 forintba kerül.
Azért az egy iciripicirit hümhüm… Most viszont belefutottam egy váratlan akcióba. Na. Lidl-termék, ott kell keresni.

Persze, ez is csak azért keltette fel az érdeklődésemet, mert agar-agarral készült, egyébként nem eszem pillecukrot. Pont a múlt héten láttam olyan pillét, amilyet alsós koromban néhányszor ettem, azt az ujjnyi kis piros/narancssárga rudat… úristen, az a brutális állag, ami nem csak a szájüreget, de az ember egész fejét kitölti és eltömíti, mint a purhab… És én azt komolyan megettem akkor. Brrrr.

Ez az emlék szerencsére nem köszön vissza ebben a termékben, sokkal inkább hasonlít zselés szaloncukorra, még az aroma is olyan (ó, ha találnék igazi csokoládéval bevont, pektines, reálisan árazott zselés szaloncukrot, esküszöm, megvenném). 36 rudacska van a dobozban két tálcán, elég komoly megoldás. Arra nem tudok rájönni, mi köze a dobozon látható alpesi fenyvesnek a citromos pillecukorhoz, de aki kitalálta, biztosan tudja a megoldást. Nem értem, mitől ilyen zabálható, de elképesztően gyorsan fogy. A „pille” egyáltalán nem tapad bele az ember szájába, könnyebb, mint a zselé, nagyon kellemes állaga van. Sejtem azért, hogy igazából ilyennek kell lennie a pillecukornak, és a fent említett borzalom volt a nemigazi.

Kapható még csokoládés verzió is (jó, kakaóporos), az is akciós volt, csak nem volt belőle egy darab sem, de egyszer azért arra is kíváncsi lennék. A doboz szerint vaníliás is van, de nem rémlik, hogy azt láttam volna már a polcokon, mondjuk a vaníliaízű dolgokra amúgy sem vagyok kihegyezve.

Ár: 499 Ft/460 g (akciósan)
Összetevők: glükózszirup, tejcsokoládé 26% (cukor, kakaóvaj, teljes tejpor, kakaómassza, tejsavópor, tejzsír; emulgeálószerek: szójalecitin, poliglicerin-poliricinoleát; aroma), cukor, víz, vaj, cukrozott sűrített tej (tej, cukor), tyúktojásfehérje-por, zselésítőanyag: agar-agar, étkezési sav: citromsav, tartósítószer: kálium-szorbát, citrompor (citromlésűrítmény, maltodextrin), aroma, kurkumakivonat.

Update 2016. február
Megkóstoltam a kakaós verziót is, igaz, hogy most 699 Ft-ért, de nem tudtam ott hagyni, kilóáron még így is jó üzlet… Képtelen vagyok viselkedni. Az állag ugyanaz, megmagyarázhatatlan, de annyira eteti magát, hogy az már büntetendő. Ízben a kritikán aluli cukrászdák csokoládéfagylaltjára emlékeztet, még rumaromát is vélek benne felfedezni, végül is lehet, hogy tényleg van benne, elvégre az összetevők között nincs részletezve, hogy milyen aromákat használtak fel, de valószínűbb, hogy csak a cukrászda-feeling hozta ki belőlem ezt az asszociációt.

Összetevők: cukor, tejcsokoládé 26% (cukor, kakaóvaj, teljes tejpor, kakaómassza, tejsavópor, tejzsír; emulgeálószerek: szójalecitin, poliglicerin-poliricinoleát; aroma), glükózszirup, ivóvíz, vaj, zsírszegény kakaópor 3,6%, cukrozott sűrített tej, mártócsokoládé 2,9% (cukor, kakaómassza, kakaóvaj; emulgeálószerek: szójalecitin, poliglicerin-poliricinoleát; aroma), tyúktojásfehérje-por, zselésítő anyag: agar-agar, tartósítószer: kálium-szorbát, aroma, savanyúságot szabályozó anyag: citromsav.

Hozzászólás