csoki

Lindt Milchshake Banane

lindt milchshake banane banán
Vártam már, hogy megérkezzen. A banánért önmagában nem vagyok túlzottan oda, néha megeszem; de a műbanános dolgokat nagyon szeretem, az az igazi műanyag, a természetben nem létező banánaroma annyira jóóó :) (Egyébként hasonlóan vagyok a sárgadinnyével is, csak azt natúr formájában egyáltalán nem bírom megenni. A műsárgadinnyeízű és -illatú cuccok bármikor jöhetnek. Apropó, emlékszik valaki a Garfield csokira?!)

Naszóval. Ez egy tavaszi limitált íz, van még a Milchshake sorozatban Choco, Maracuja (pontosabban maracuja-barack, ooohh) és Erdbeer, mindegyik tejcsoki. Előbbi kettő esélyes, hogy hozzám vándorol idővel. Az epreset majd leteszteli más.
Van benne keményen 1-1% sűrített tej és banándarab, azért többet nem is vártam :D Mint általában a töltött Lindtek, ez is csak a vegyipar csodája, de én nagyon szeretem őket, annak ellenére, hogy alig van benne emberi fogyasztásra alkalmas hozzávaló. Amúgy ezt a viszonylag új (jó, kb. egy éves) kiszerelést nem tudom díjazni, jó-jó, hogy vastag a töltelék, de mindössze 10 nagy „kockára” vannak osztva a táblák és emiatt nem lehet őket rendesen beosztani. Félbevágni (vagy -rágni) egy-egy kockát nem jó ötlet, mert akkor meg ott marad pucéran a töltelék és kinéz belőle. Ja, meg az is hátrányuk ezeknek, hogy olyannyira nem lehet végülis beosztani, hogy kurva gyorsan elfogy… ;D Megint előjön az a problémakör, hogy olyan kis könnyű, alig valami, lehet belőle sokat enni… Aztán hoppá, kiürült a doboz.
Jólvan, megint elkanyarodtam. A lényeg az, hogy ez tényleg finom, azoknak mindenképpen ajánlom, akiknek hozzám hasonlóan odavannak a műbanánért. Krémes, de rágható is kicsit; a tejkrém területén kiemelkedő darabbal még nem találkoztam, ez sem az, viszont finom, és ez jó. A képen látszik, hogy külön van a tejkrém- és a banánréteg, de ha beleharapunk, nem tökmindegy? A csoki milyenségére bevallom, így elsőre nem figyeltem, de hát nem is feltűnő szerencsétlen, csak a szokásos töltöttlindt-minőség. Csak azért van, hogy valami összetartsa a tölteléket…

Ajánlom egyébként böngészésre a Lindt termékkatalógusát (pdf), persze hozzánk nem jut el minden, de azért elég sokmindent meg tudunk venni. Eszerint (17. oldal) ez a Milchshake-sorozat februártól áprilisig kapható, de nem kell aggódni, tapasztalatom szerint egy ideig még utána is marad pár darab elfekvőben. :)
És van külön húsvéti katalógus is, ha valakit meghat.

Ár: 890 Ft/100 g
Összetevők: cukor, teljes tejpor (15%), kakaóvaj, növényi zsiradék, kakaómassza, glükóz-fruktózszirup, banándarabok (1%), sűrített tej (1%), sovány tejpor (0,7%), emulgeátor: szójalecitin, gyümölcs- és növénysűrítmény (citrom, sáfrány), tejcukor, citromlésűrítmény, aroma, árpamaláta-kivonat, vanília.