csoki

Sarotti Pfirsich-Melba

PFUJ.
sarotti pfirsich melba
mivel normális képeket nem tudnak szolgáltatni, flashből vágtam ki, nem éppen szépen

Nem írtam még a Sarottiról, pedig kóstoltam már tőlük két táblát. Mondjuk okkal nem számoltam be róluk, annyira nem voltak meggyőzőek… Volt:
-Karamell-Birne: körtés tejcsoki (40%), emlékeim szerint kicsit rágós volt, ezen kívül nem emlékszem belőle semmire, pedig nem volt régen. Viszont most megnéztem az összetételét, hát, nem kellett volna… :/
-valami limelekvárral töltött limitált darab, érdekes élmény volt. Az édes csoki és a keserű, semmihez sem hasonlítható zöld takony a közepén… Egy idő után már hozzászoktam valamennyire, de nem vennék többet, ha létezne, sem.
Német a cég, mint oly sok másik. Az összetevő-listák hosszából már következtetni lehet arra, hogy a skálán hol helyezkedik el. Ehem. Eleve érthetetlen, miért „die Kakaoschokolade” (a Kakao külön kiemelve) a mottójuk vagy alnevük vagy akármi is az, elvégre minden csokoládé kakaóból készül… Vagy lehet, hogy ők ismernek olyat, ami nem…

Kezdem a lényeggel: szerintem ez a tábla ROSSZ. Másnak lehet, hogy ízlene, de nekem borzalmas. Először is, a Pêche Melba egy desszert, (karamellizált) őszibarack málnaszósszal és vaníliafagylalttal, ezt én sem tudtam, de utánanéztem (a pêche franciául van, a Pfirsich meg németül, na). Elvileg ezt hivatott hozni ez a csokoládé. Gyakorlatilag meg nem tudom, mit csináltak, de pocsék. Kielemezni nem tudom az ízét, valahol a műanyag és valami kesernyés dolog között ingázik. Nem kellett volna megnézni közelről, természetellenesen piros cafatkák vannak a töltelékében, gondolom, azt szánták málnának. Valami nagyon halvány édesség is van a töltelékben a fentiek mellett, szirupos, vagy nem tudom… A csokoládé semmi extra, szinte olyan, mintha ott se lenne. Nem roppan, nem túl szép, a töltelék íze eléggé elnyomja. Ja, és soronként négy kicsi kockára van osztva a tábla.
Persze nem fogom kidobni, megeszem, minden szart meg szoktam enni, de aztán megpróbálom majd törölni az emlékezetemből…

Van amúgy most egy banános limitált is, eredetileg azt akartam megvenni, de annak még hosszabb volt az összetevőlistája, ezért választottam ezt – azzal, hogy deazértmajdabanánosatis… Nem. Soha többet nem veszek Sarottit. Sajnálom.

Ár: 500-valahány Ft/100 g, elfelejtettem, de majd megnézem
Összetevők: cukor, teljes tejpor, növényi zsiradék, kakaómassza, kakaóvaj, édes savópor, vajzsír, őszibarack-granulátum (maltodextrin, őszibarackpüré, sűrítőanyag: E401), őszibarackpor (őszibarackpor, maltodextrin), emulgeátor: szójalecitin, málnagranulátum (glükózszirup, málna), aroma, só, savanyúságot szabályozó anyag: citromsav.