csoki · csokimentes poszt

Heidi + egyéb

Mai észrevételem: a Heidi limitált táblák korántsem 100 grammosak, hanem csak 80. Ezt benéztem, így már értem, miért volt olcsóbb, és azt is, hogy miért olyan vékonyak a táblák. Megyek, átírom a posztokban is…
Amúgy ma láttam azt a bizonyos egész(vagy fél?)cseresznyés táblát is, de nem mertem megvenni, mert nem volt rajta ár. Majd máskor. De jó méretes doboza van, így férnek el a cseresznyék. Ja, meg láttam kakaós-kávés verziót is, ha valakit érdekel, az megint a rászórunkmindenösszetörtszart-típus.

És az egyéb: bár ez továbbra sem politikai blog, de egyvalamit muszáj, elvégre enyém, azt írok, amit akarok. Szóval, tételezzük fel, hogy mindenki fürdik ja nem, ez más, tehát azt, hogy magyar állampolgárok, példának okáért név monogram szerint O.V és/vagy T.I. és/vagy Sz.P. és/vagy L.J. és/vagy B.I. és/vagy H.R. stbstbstb. autóbalesetet szenvednek a kiváló minőségű magyar nemzeti utakon. Akármelyik illető beszorul az autóroncsba, teszem azt deréktájt, és mellé ez-az összetörik a csontjai közül. A kocsiból csöpög a benzin, az egész cucc közel áll a robbanáshoz. Tegyük fel a kérdést, és rögtön válaszoljuk is meg: Van-e ma a Magyar Köztársaságban(!) csak egyetlen olyan rendőr, aki megállna ott intézkedni? Van-e egyetlen tűzoltó, aki kivágná a beszorult illetőt a roncsból? Szerintem nincs.

(És ez a kurva blogkezelő-felület egyre szarabb, a működtetők nagyon el akarják üldözni a felhasználókat. Tényleg kifolyik a szemem.)