csoki

Nyári ízek, vagyis limitált kiadások

Csinálhattam volna ilyet tavasszal is. De nem csináltam, és ennek igen prózai oka van: ma jutott eszembe, hogy lehetne ilyen poszt is. He-he-he. Amúgy én rettenetesen rühellem a nyarat, a meleget, a rámtűző napot, az izzadást, és még sorolhatnám, tehát nagyon nem várom a nyarat, de a csokicégek már előrevetítik…
Cóóóóval, nézzük, mit vehetünk a következő hónapokban:

Lindt (lusta vagyok mindnél kiírni, hogy fehércsoki, tejcsoki, mindegy, értitek):

  • Excellence Cocos (kókuszos, fehér)
  • Excellence Stracciatella (fehér)
  • Joghurt Erdbeer-Rhabarber (joghurtos eper-rebarbara, fehér)
  • Joghurt Heidelbeer-Vanille (joghurtos feketeáfonya-vanília, tej)
  • Joghurt Pfirsich-Aprikose (joghurtos őszibarack-sárgabarack, tej)
  • Joghurt Himbeer-Vanille (joghurtos málna-vanília, fehér)
  • Erdbeer-Milchcrème (szamóca-tejkrém, tej)
  • Orange-Mandelkrokant (narancs-mandulakrokant, tej)
  • Milchcrème-Nuss & Caramel (tejkrém+mogyoró+karamell, tej)
  • Waldfrucht-Vanille (erdeigyümölcs-vanília, tej)
  • Nocciola (mogyorós-krémes, fehér)
  • Eiscafé (jegeskávé, fehér)
  • Amarena Kirsch (Amarena meggy, tej, ilyet már ettem, nagyon finom volt)
  • Sommerlaune Limette-Buttermilch (lime-író kétrétegű, valahol már olvastam róla, hogy nem túl jó, de attól én még megkóstolnám… tavaly is akartam, csak kimaradt)
  • Sommerlaune Erdbeer-Panna Cotta (szamóca-panna cotta kétrétegű)

Niederegger:

  • Marzipan Tafel-Schokolade Erdbeer-Kiwi (félét tábla, epres-kiwis marcipán töltelékkel)
  • Marzipan Tafel-Schokolade Himbeer (tej tábla, málnás marcipán töltelékkel)
  • Marzipan Tafel-Schokolade Pfirsich-Mango (félét tábla, őszibarackos-mangós marcipán töltelékkel)
  • Frucht-Konfekt (falatkák, marcipán és gyümölcstöltelék – a kép alapján nem vagyok biztos az ízekben, de úgy tűnik, hogy van szamóca, valami citrusos/narancs/nemtudom, és a harmadik valószínűleg vörösáfonya, vaaagy ribizli)
  • Marzipan Waldfrucht-Prosecco Stick (erdeigyümölcs-prosecco marcipánrúd)
  • Marzipan Stick Limone (citromos marcipánrúd)

RITTER: (fantáziátlan dögök, a tavaszi hármasból is kettő ismétlés volt tavalyról, ebben a hármasban is ez van…)

  • Amarena Kirsch (jahajj, erre nagyon kíváncsi vagyok – a német szövegből annyit tudtam dekódolni, hogy ostyatörmelék is van benne, a fagyitölcsért felidézendő)
  • Stracciatella (tavaly is ez volt)
  • Pfirsich-Marajuca Joghurt (őszibarackos-maracujás joghurt + rizspehely fehércsokiban – tavaly tesztelve, finom, frissítő, a csoki a szokásos mértékben geil)

Heidi (Gourmette vonal)

  • Peach & Apricot (őszibarackos-sárgabarackos tej)
  • Strawberry & Raspberry (szamócás-málnás fehér)
  • Banana & Passionfruit (banános-maracujás tej)
  • Pineapple & Kiwi (ananászos-kiwis tej)

Dolfin:
van nekik négy nyári ízük (állandó, kistáblák), de most nincsenek fent a honlapon, fejből meg nem tudom, úgyhogy tépem a hajam

csoki

Lindt Milchshake Maracuja

lindt milchshake maracuja
Jó dolog ez, hogy a Lindt mindig ezernyi ízzel áll elő. Még ha nem is feltétlen hűdejó minőségűek… Ez, kérem, már megint finom. A banánosról ugye már írtam (hihetetlen – és egyre csak fejlődő – önuralmamról tanúskodik, hogy az a poszt több mint egy hónapja született, és még mindig van egy kocka a csokiból! ennyire faszán beosztottam!), ez az egyik testvére. A csoki meg a tejkrém különösebb magyarázatot már nem érdemel, ugyanolyan, mint mindig. A maracujás-őszibarackos töltelék iiilyen jó, savanyú, nagyon intenzív ízű. (Volt tavaly nyáron a Ritternek is egy ilyen ízesítése – eheeeemm, most is ez lesz az egyik limitált, majd meglátjátok.) Az összetevők listájára pillantva már meg sem lepődünk, ez a töltelék is csak a vegyipar csodája, no de az átlagember úgysem olvassa el (sajnos), neki nem fáj. Nekem fáj, de ettől függetlenül ugyanúgy megeszem ;D Az már csodaszámba megy, hogy (legalábbis a címke szerint) a barack nem is por állapotban van benne, hanem igazi formájában. Azt hiszem, a krémben látható mikronnyi vackok lehetnek a barackcafatok. Nem baj, tényleg finom. És abszolút jó lehet meleg időben is, olyan jó frissítő. Igazából még sosem ettem maracuját, úgyhogy a csokigyáraknak simán elhiszem, hogy ez a többnyire savanyú, de picitédesis valami a maracuja. Eléggé elnyomja amúgy a töltelék íze a többit, és ez jó. Punktum.

Ár: 890 Ft/100 g
Összetevők: cukor, növényi zsiradék, teljes tejpor (15%), kakaóvaj, kakaómassza, maracujalépor (3%), glükózszirup, sűrített tej (1%), őszibarack (0,4%), emulgeátor: szójalecitin, tejcukor, sűrítőanyag: pektin, aromák, citromlé-sűrítmény, árpamaláta-kivonat, gyümölcs- és növénysűrítmény (sáfrány, citrom).