csoki

RITTER SPORT Bio Mandelsplitter – törtmandulás tejcsokoládé

ritter bio mandelsplitter mandula
Az első áldozatom a bio-vonalról. Nem biztos, hogy lesz még más is, de szeretnék – mondjuk a kakaóbabtöretes-mogyorós verziót. Vagy a makadámia diósat, amivel csak az a baj, hogy fogalmam sincs, milyen ízű a makadámia dió. (Van még ezeken kívül 35%-os sima tejcsoki és egy szőlős-kesus cucc.) Annyira megörültem neki, erre is azt hittem, nem lehet nálunk kapni.
Az talán már egyértelművé vált az eddigi posztok alapján, hogy szeretem a mandulát. Meg ugye arról is írtam, hogy milyen könnyen el tudom tüntetni az egészmandulás nembio Rittert. Na, ahhoz viszonyítva ez a tábla sok újdonságot nem kínál. Persze a biodolgoknak nincs bioízük, meg a levegő és a talajvíz szennyezettsége miatt nem is létezik 100%-osan bio élelmiszer, de ezt most hagyjuk. :D Sikerült elfelejtenem már megint, hogy hány százalékos ez a tejcsokoládé, asszem 32 nem, 35, megnéztem újra, amúgy ecuadori-perui keverék. Ízesebb (teljes tejpor!), mint az átlag Ritterek, közelebb áll a csokoládéhoz, mint a műanyaghoz (ettől még szeretjük az átlagosat is! :P). Finomka. A mandulatörmelék meg igazából akármi lehet benne. Jóóó, azért érezhetően mandulaíze van. Mondjuk én mogyorósban is jobban szeretem az egészeset, mint a törteset, utóbbi esetben nincs annyi íze már a törmeléknek. Na sebaj, ez a tábla is jó. Elég sok mandula van benne ahhoz, hogy ne legyen tömény a csoki, könnyen el lehet rágni, nem fullaszt. Csokismandula. Nyimnyam. Jihhííí, megint sikerült egy teljesen semmitmondó véleményt összehoznom.

Figyeljünk oda, hogy a bio táblák csak 65 grammosak és drágábbak a normál tábláknál! Úgy néztem, hogy a cég saját webshopjában ugyanolyan áron van, de hát ez itt Nonszenszia, illetőleg Lenyúlásföld, szóval ez van. Ugyanúgy 4×4 kockára van osztva, de ezek kisebbek. A csomagolás meg, mint a fenti képen látható, két színű. (Nem kétszínű!) Persze ízenként más színek.

Láttam amúgy már húsvéti Rittert is (nem mondom meg, hoool, bibibí!), ami egy bazi papírtojás, benne két csomag minitáblával. Nem mondanám, hogy megéri. Hogy mennyiért vesztegetik, azt nem néztem meg, az emlegetett webshopban kb. olyan áron van, mint simán két csomag, az korrekt; de tuti, hogy nálunk drágább, csak azér’, mer’ húsvéti, meg dizájn, meg egyébként is. Ehhhe, a diszkontokban amúgy 500 Ft körül vannak a minicsomagok, máshol akár 7-800 is lehet :P Színes papírtojás nincs hozzá, de minek is, úgyis csak a helyet foglalja és nincs semmilyen funkciója.
Update: ezt is megnéztem, egy helyen 1800 Ft… Meg vannak ezek veszve, de nagyon.

Ár: 350 Ft/65 g (élelmiszerdiszkont! komolyan mondom, ezek a csodák palotái ;D )
Összetevők: cukor*, mandula*, kakaóvaj*, kakaómassza*, teljes tejpor (10,6%)*, sovány tejpor*, vajzsír*, emulgeátor: szójalecitin, Bourbonvanília-kivonat* (* = ökológiai gazdálkodásból)